مهاجر

ساخت وبلاگ

امکانات وب

كد ماوس

-->-->-->



-->-->-->-->-->-->
برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


همان‌طور که همه شما عزیزان می‌دانید، کنفرانس I/O گوگل طی این چند روز بمب خبری بزرگی برای علاقه‌مندان به سیستم‌عامل اندروید و سایر محصولات این شرکت بوده است. تمرکز اصلی این کمپانی در رویداد سالانه خود به اندروید و قابلیت‌های جدید آن است. یکی از تغییرات اندروید N مربوط به بخش اپلیکیشن‌های اخیر آن می‌شود.



لازم به ذکر است که علاوه بر خبرهای مربوط به اندروید، کمپانی گوگل به دستیار جدید خود، اسپیکر خانگی، پلتفرم جدید Daydream و تغییرات بخش واقعیت‌مجازی متمرکز شده است. گذشته از این موارد، می‌خواهیم پیرامون تغییرات اساسی گوگل در نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید حرف بزنیم.

همه کاربران اندروید با بخش اپلیکیشن‌های اخیر (Recent Apps) در این سیستم‌عامل آشنایی دارند؛ بخشی که طی سال‌های گذشته به‌خوبی تکامل یافته است و حالا به کمک آن می‌توان بین اپلیکیشن‌های مختلف جابجا شد. هیچ کاربری نمی‌تواند تلفن هوشمندی را بدون بخش اپلیکیشن‌های اخیر تصور کند؛ چه تلفن‌های اندرویدی و چه آیفون. اما مشکلی که اخیرا اکثر کاربران اندرویدی با آن مواجه بودند، شلوغ شدن بخش اپلیکیشن‌های اخیر بوده است. با توجه به این‌که باز بودن برنامه‌های این منو در اندروید، برخلاف سیستم‌عامل iOS، موجب کاهش شارژ تلفن می‌شود، بسته شدن تمامی این موارد به یک دغدغه بزرگ برای کاربران تبدیل شده است.

دکمه پاک‌سازی همه در منوی اپلیکیشن‌های اخیر اندروید قرار گرفته است

اما در اندروید N، کمپانی گوگل دست به کار شده و بخش اپلیکیشن‌های اخیر را به 7 آیتم محدود کرده است. این تغییر مختص کاربران حرفه‌ای این سیستم‌عامل نیست، چراکه دیوید بورک، مسئول بخش اندروید گوگل، اعلام کرده است که 99 درصد از کاربران این سیستم‌عامل تنها به 7 اپلیکیشن اخیر در آن نیاز دارند. بنابراین چنین تغییری برای تمامی کاربران سیستم‌عامل در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، بنا به درخواست زیاد کاربران، دکمه Clear All نیز در اندروید N جهت پاک کردن تمامی آیتم‌های بخش اپلیکیشن‌های اخیر تعبیه خواهد شد. این‌ها همه تغییرات کوچکی هستند که در ساده‌سازی منوی مذکور برای کاربران آماتور و معمولی نقش بسزایی ایفا می‌کنند. هم‌اکنون نسخه پیش‌نمایش جدیدی از اندروید N برای تلفن‌های سازگار در دسترس است. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 258 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:37


سینماپرس: سه‌فیلم که در اکران نوروزی به نمایش درآمدند همچنان مورد توجه مخاطبان هستند و در فیلم‌های اکران دوم نوروز «رسوایی۲» گوی سبقت را از دیگر فیلم‌های این گروه ربوده است.
به گزارش سینماپرس، در هفته آخر فیلم‌های اکران نوروزی براساس آئین نامه شورای صنفی نمایش قرار گرفتیم در این میان سه فیلم «پنجاه کیلو آلبالو»، «بادیگارد» و «ابد و یک روز» مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و در این میان «رسوایی ۲» تنها فیلم در اکران دوم نوروزی است که توانست در میان فیلم های این اکران مورد توجه قرار گیرند. 
فروش «مرگ ماهی» در تهران به فروش 300 میلیون تومان دست یافته است.
فیلم «من سالوادور نیستم» تاکنون به فروش 15 میلیارد و300 میلیون تومان دست یافته است و در تهران در سینما کورش مورد اقبال مخاطب قرار گرفته است. فیلم «کفش هایم کو» نیز تاکنون 730 میلیون تومان دست یافته است.  
فیلم سینمایی «ابد و یک روز» در تهران 5 میلیارد و 900 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 2 میلیارد و 400 میلیون تومان دست یافت . فیلم پس از 64 روز نمایش به فروش 8 میلیارد و 300 میلیون تومان رسید.
فیلم «بادیگارد» در تهران به 4 میلیارد و 270  میلیون تومان و در شهرستان به فروش 2 میلیارد و 350 میلیون تومان دست یافته است و تاکنون به فروش 6 میلیارد و 620 میلیون تومان رسیده است.  این فیلم در تهران 15 سالن سینما در اختیار دارد. 
قطبی درباره فروش فیلم «رسوایی 2» توضیح داد: این فیلم پس از 16 روز نمایش در تهران به فروش 760 میلیون تومان رسیده است . نمایش فیلم در شهرستان ظرف یک هفته آغاز شده و به فروش 250 میلیون تومان نایل شده و در کل به فروش   تاکنون به فروش 910 میلیون تومان دست یافته . با توجه به فروش امشب پیش بینی می شود فیلم به فروش 1 میلیارد و 50 میلیون تومان تا پایان امشب دست یابد. 
فیلم یک دزدی عاشقانه در تهران 385 میلیون تومان فروش داشت که  24 سالن سینما در تهران در اختیار دارد و در شهرستان به تازگی اکران آن آغاز شده و در کل به فروش 410 میلیون تومان دست یافته است. 
فروش فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» در تهران به فروش 7 میلیارد و 180 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 5 میلیارد و 380 میلیون تومان دست یافته است و در کل فروش فیلم به 12 میلیارد و 560 میلیون تومان دست یافته است. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 291 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:37


سینماپرس: انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان در خانه فرهنگ ایران در پاریس اکران خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، «شاهزاده روم» محصول گروه «هنر پويا» یکشنبه ۲ خرداد مقارن با ۲۲ می ۲۰۱۶ ساعت ۱۹ در جشن بزرگ نیمه شعبان در سالن نمایش اِتوآل خانه فرهنگ ایران در پاریس به نمایش درمی آید.

این برنامه به همت رایزن فرهنگی ایران در فرانسه و انجمن اسلامی دانشجویان پاریس و با حضور حامد جعفری تهیه کننده «شاهزاده روم» برای ایرانیان مقیم فرانسه برگزار خواهد شد.

«شاهزاده روم» تاکنون علاوه بر ایران در انگلیس، امارات، لبنان، عراق، عربستان، کویت، ساحل عاج و بحرین اکران شده است. این انیمیشن در سال ۲۰۱۵ در لبنان توانسته بود عنوان ششمین فیلم پرفروش اکران را به خود اختصاص دهد.

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری پس از کسب لوح تقدیر ویژه در سی ‌و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، در سال گذشته توسط گروه هنر پویا با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» توانست به فروش ۵ میلیارد تومانی در گیشه سینماهای ایران و رتبه سومین فیلم پرمخاطب سال دست یابد.

این انیمیشن سینمایی کاری است از گروه «هنرپویا» (کنسرسیوم مشترک مؤسسات هفت ‌سنگ و سلوک ‌افلاکیان) كه بیش از ده سال سابقه تولید پویانمایی داشته و تاکنون توانسته است بیش از ۱۵۰ برنامه مختلف در قالب های سینمایی، سریال، مجموعه، آثار کوتاه و ... را تولید و عرضه کند. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 318 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:37


سینماپرس: فیلم‌های سینمایی «من سالوادور نیستم»، «۵۰ کیلو آلبالو» و «بادیگارد» به ترتیب سه فیلم پرفروش سینماهای حوزه هنری در دو ماه نخست سال ۹۵ هستند.

سه فیلم پرفروش اکران آغاز سال در سینماهای حوزه هنری مشخص شدند

فیلم‌های سینمایی «من سالوادور نیستم»، «۵۰ کیلو آلبالو» و «بادیگارد» به ترتیب سه فیلم پرفروش سینماهای حوزه هنری در دو ماه نخست سال ۹۵ هستند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  غلامرضا فرجی مدیر پخش موسسه بهمن سبز گفت: اکران فیلم «من سالوادور نیستم» ساخته منوچهر هادی از ۵ اسفندماه گذشته آغاز شد و این فیلم زودتر از دیگر آثار، اکران نوروزی خود را آغاز کرد. این فیلم در ۵۲ سینمای حوزه هنری روی پرده بود و ۳ میلیارد و ۲۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا امروز فروش داشته است.



فرجی گفت: شرایط اکران «من سالوادور نیستم» را باید در نظر گرفت، در روزهای آخر سال و پس از پایان جشنواره فیلم فجر، مخاطبان درگیر کارهای آخر سال هستند و در این زمان، فیلم جدیدی روی پرده نمی‌رود. معمولا در یک ماه پایانی سال، رکود بر سینماها حاکم است تا سال جدید و اکران نوروزی آغاز شود. «من سالوادور...» در این فضا روی پرده رفت و بسیاری از سالن سینماها در تهران و شهرستان‌ها به این فیلم اختصاص یافت. پس از اکران نوروزی و با تداوم فروش فیلم و استقبال مخاطبان، این فیلم سالن‌هایش را حفظ کرد.



او ادامه داد: سینماهای حوزه هنری در نوروز امسال، بیشتر در اختیار فیلم «بادیگارد» بودند. اکران «بادیگارد» از ۲۶ اسفندماه و با سرگروهی سینما «استقلال» آغاز شد و این فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در ۴۰ سالن متعلق به حوزه هنری اکران شد. این فیلم یک میلیارد و ۴۹۲ میلیون و ۴۴۰ میلیون تومان تا امروز در سینماهای حوزه هنری فروش داشته است. «بادیگارد» پس از پایین آمدن تعداد مخاطبان و فروش فیلم از ۱۵ اردیبهشت‌ماه جای خود را به «رسوایی ۲» ساخته مسعود ده نمکی داد.



فرجی با اشاره به اکران فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» گفت: تعداد سینماهای «۵۰ کیلو آلبالو» متغیر بود. این فیلم ابتدای سال، فقط در سینما «انقلاب» تبریز و «قدس» اهواز اکران شد و به مرور در دیگر سینماهای حوزه هنری به نمایش در آمد. این فیلم از ۱۸ فروردین‌ماه در سینما «هجرت» کرج و «قدس» مشهد روی پرده رفت، سپس از ۲۳ فروردین‌ماه در سینما «شیراز» شیراز اکران شد و در طی چند هفته سالن‌های حوزه هنری در اختیار این فیلم قرار فت.



مدیر پخش موسسه بهمن سبز ادامه داد: «۵۰ کیلو آلبالو» ساخته مانی حقیقی در ۴۰ سینمای حوزه هنری روی پرده رفته و یک میلیارد و ۷۱۵ میلیون و ۳۱۵ هزار تومان تا امروز فروش داشته است.



بر اساس این گزارش، از میان دیگر فیلم‌های اکران نوروز و اکران دوم بهار، فیلم‌های «ابد و یک روز» در ۲۵ سینما، «خشم و هیاهو» در ۱۵ سالن و «کفشهایم کو؟» در ۵ سینما روی پرده رفتند. همچنین «رسوایی ۲» ۱۴ سالن و «اژدها وارد می‌شود» ۵ سالن از سینماهای حوزه هنری را در اختیار دارند.

مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 273 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:37

هیچ چیز همیشگی نیست. روزی قلاب ابرقهرمان‌ها نیز از سینماهای آمریکا و جهان شل می‌شود. اما آن روز کی فرا می‌رسد؟

نمایش بین‌المللی Captain America: Civil War از چند روز پیش شروع شده و فروش بالای آن نشان می‌دهد که باید منتظر باشیم یک فیلم ابرقهرمانی دیگر باکس‌آفیس را فتح کند و همه فرهنگ این سیاره را ببلعد و دوباره این سوال را بپرسیم که تا کی این وضعیت ادامه خواهد داشت؟

تا چند سال پیش اگر در میانه سال به یک مولتی‌پلکس می‌رفتی، خیلی کم با فیلم ابرقهرمانی روبرو می‌شدی. 10 سال پیش بین سوپرمن و مردان ایکس هنوز جا برای دزدان دریایی، ماشین‌ها، جاسوس‌ها و گانگسترها بود. 20 سال پیش، هیچ شنل‌پوشی در سینماها نبود و ما با بیگانه‌ها، طوفان‌ها، وکلای جاه‌طلب و Renée Zellweger سرمی‌کردیم.

اما این روزها از مارس تا سپتامبر، به هر مولتی‌پلکسی که بروید حتما با یک یا چند فیلم سوپرهیروئی مواجه خواهید شد.

البته که هیچ چیز همیشگی نیست، اما ژانر ابرقهرمانی تا اینجای کار هم طول عمری بیشتر از آنکه بگوییم یک هوس زودگذر است، داشته، پس تا کی چکش مارول/دی‌سی بر سر ما فرود خواهد آمد؟ آیا روزهای پایانی آیرون‌من و سایرین نزدیک است یا تازه گرم شده‌اند؟ آنچه که در حال حاضر مشهود است اینکه این فیلم‌ها روزبه‌روز فقط بزرگتر و محبوبتر می‌شوند.

برای اینکه با خط سیر یک ژانر تا حدی آشنا شوید ما به تاریخ رو آوردیم؛ مشخصا تاریخ ژانری که بیشتر طول عمر تلویزیون بعنوان ژانر غالب بوده است. از 1950 تا 1990، سیتکام خانوادگی با مرکزیت میز شام، فرم پیشتاز سرگرمی در آمریکا بود. از سریال Cleavers تا Bundys کمدی‌های خانوادگی بر سیگنال‌های تلویزیونی فرمانروائی می‌کردند.

اما نهایتا مشخص شد که کمدی خانوادگی هم فناپذیر است. در انتهای دهه 90، این ژانر فقط یک گوشه کوچک چشم‌انداز تلویزیونی را در اختیار داشت و زیر سایه درام‌های پرحرارت، سریال‌های پزشکی، کمدی‌های محل کار و از همه مهمتر سیتکام‌هایی که فقط برپایه دورهم بودن چند دوست شکل‌گرفته بودند، قرار گرفت.

چطور کمدی خانوادگی از آن قدرت بزرگ به نزدیک انقراض رسید؟ و این خط سیر درباره سرنوشت فیلم‌های ابرقهرمانی چه می‌گوید؟ بیایید نگاهی بیاندازیم به دوره‌های مختلف کمدی خانواگی و ببینیم درباره راه پیش‌روی بتمن و دوستانش چه می‌گوید.


عصر طلایی: خانواده مرکزی
دهه 50 و 60 میلادی

 [/URL]

این دوره، دوره‌ی شکلگیری ژانر سیتکام تلویزیونی است که این مدیوم جاپایـش را در دنج‌ترین محیط یعنی خانه خانواده‌های آمریکایی پیدا می‌کند. سیتکام در این دوره از The Honeymooners تا Leave It To Beaver و Ozzie and Harriet، لبه‌های تیز و محیط خشن شهری اولیه را صیقل می‌دهد و به محیط دنج و غیرپیچیده حومه‌شهری می‌رسد. تمرکز سیتکام‌های این دوره بر ماجراجویی‌های یک خانواده آمریکایی بود، خانواده‌ای که براساس یک نمونه اولیه، شامل یک مادر و پدر و ترجیحا دو فرزند و باز ترجیحا هر دو پسر می‌شد.

رونق کنونی فیلم‌های ابرقهرمانی با اکران مرد عنکبوتی در سال 2002 شروع شد. فیلم‌های این دوره‌ی "ابتدایی و شکل‌دهنده" در تلاش برای بنا نهادن داستان‌های قهرمانانه اسطوره‌ای و تمثالی پیرامون تنها یک قهرمان بودند و زمان زیادی روی داستان بوجود آمدن این قهرمان‌ها صرف می‌کردند تا شخصیت‌های حماسی و آیکانیک خلق کنند. مجموعه‌های شوالیه تاریکی، آیرون من و تور دیگر نمونه‌های مطرح دوره طلایی هستند.

پلی به دوره بعد: همچنان که در دهه 60 بودیم، سیتکام تلاش زیادی می‌کرد تا محدوده خانواده مرکزی و چهارنفره‌اش را بشکند. "سه پسر من" سریالی بود که مسیری رو به جلو نشان داد، مسیری که در آن، خانواده می‌توانست شامل بیشتر از 2 فرزند باشد.


عصر نقره‌ای: خانواده بزرگ

دهه 70 میلادی

 [/URL]

بالاخره قرار بود روزی موقعیت‌های کمدی‌ای که با یک مادر، پدر و دو فرزند شکل می‌گیرند، تمام شود. برای تلویزیون، این پروسه 20 سال طول کشید، اما پایان فرمانروایی خانواده مرکزی بالاخره فرارسید. در دهه 70 تماشاگران مشتاق‌تر بودند و این برای ذهن‌های پشت سیتکام‌ها به معنای تولید بیشتر بود. سایز خانواده‌ها به یکباره منفجر شد. ما دیگر فقط با خانواده 3 پسره (اشاره به سریال سه پسر من) مواجه نبودیم بلکه با کل خانواده سیتکام The Brady Bunch (خانواده‌ای با شش فرزند) و گسترش بی‌پایان خانواده Partridge در سیتکام The Partridge Family مواجه بودیم.

بطور مشابه، پس از چندین داستان خاستگاه و داستان‌های قرار گرفتن یک ابرقهرمان در برابر دشمن اصلی‌ـش، حالا نوبت بزرگ کردن همه چیز بود. انتقام‌گیران به یکباره وارد شدند و از هر سوراخی سوپرهیروئی وارد شد. به یکباره فیلمی که داستانش فقط حول یک سوپرهیرو می‌چرخید ناچیز به نظر می‌آمد و انگار که فیلمی که یک سوپرهیرو دارد، کم‌فروشی می‌کند و سر تماشاگرش را کلاه گذاشته است. چهار شگفت‌انگیز، مردان ایکس و محافظان کهکشان فیلم‌بین‌ها را مطمئن کردند که مجبور نیستند که وقتی برای فیلم دیدن به سینما می‌روند، فقط به یک سوپرهیرو قانع باشند.

پلی به دوره بعد: در دهه 70 برای یکسری سریال‌سازهای خلاق و شجاع، خانواده بزرگ کافی نبود و به دنبال تجربه این بودند که "واقعا تعریف خانواده چیست؟" با سریال A Family Affair ناگهان خانه با دو فرزند، عموی مجردشان و یک پیشکار همیشه حاضر اشغال شده بود.


عصر برنزی: خانواده پیچیده
دهه 80 میلادی

 [/URL]

بزرگ شدن خانواده که نمی‌توانست برای همیشه ادامه داشته باشد. با رسیدن درام "8 تا بسه"، تلویزیون به اندازه‌ای که می‌توانست فرزند به یک خانواده اضافه کرده بود. حالا که دیگر ظرفیت بزرگتر شدن نداشت، ساختار خانواده دچار سردرگمی شده بود و به دوره‌ای وارد شدیم که بچه‌ها و بزرگترها و عمو جسی‌ها به صورت رندوم با هم ترکیب می‌شدند تا دنیایی از خانه‌های درهم و برهم را تشکیل دهند. دیگر آن کلیشه وجود نداشت که پدر خانواده حرف آخر را بزند و مادر خانواده سرگرم آشپزی باشد. در عوض با وضعیتی مواجه می‌شدیم که نمی‌دانستیم رئیس کیست؟ و چرا چارلز مسئول است؟ (اشاره به دو سیتکام Who's the Boss و Charles in Charge)

در سمت فیلم‌های ابرقهرمانی، استودیوها که پرده سینما را آنقدر از شنل پر کرده بودند که دیگر نمی‌شد تعدادشان را شمرد، نمی‌دانستند که چطور فیلم‌هایی بزرگتر از این فیلم‌های خانواده بزرگ بسازند. به دنبال چیزی فراتر، دوره‌ای از تجربه‌های پر هرج‌ومرج را شروع کردند، دیگر بتمن و سوپرمن نداشتیم بلکه بتمن در برابر سوپرمن قرار گرفت، زوجی که متقاعد نکننده‌ترین دشمن‌ها در سینما هستند. مردان ایکس: روزهای گذشته آینده با سفر در زمان سعی کرد دگرگونی ایجاد کند، مخلوط کراس‌اور بین نسلی‌ای که طرفدارانش هم به سختی می‌توانستند آن را توضیح دهند. و در نهایت جنگ داخلی، با این ایده که بیایید همه ابرقهرمان‌های یک دنیا را وارد یک نبرد با یکدیگر کنیم.


عصر فومی: خانواده کنایه‌آمیز

دهه 90 میلادی


 [/URL]

حالا که ساختار خانواده آنقدر دگرگون شده بود که قابل شناسایی نبود، دیگر راهی برای بازگشت به آن خانواده سنتی نبود. تنها کاری که می‌شد کرد مسخره کردن تاریخ خود بود، سیتکام‌های خانوادگی این دوره تبدیل به هجونامه‌هایی خودآگاه از این ژانر و آیکان‌هایش شدند. Rosanne ،Married With Children و The Simpsons ازجمله مهمترین آن‌ها بودند.

George S. Kaufman نمایشنامه‌نویس معروف جمله‌ای دارد با این مضمون "تئاتر هجو، شنبه شب بسته می‌شود" منظور اینکه چون معمولا افتتاحیه تئاترها جمعه است، نمایشنامه هجو عمر خیلی کمی دارد. در مورد سیتکام‌های خانوادگی هم این جمله صادق است، سیتکام‌های خانوادگی که به مسخره کردن خود روی آورده بودند، دیگر جایی برای پیشروی نداشتند و عمده آن‌ها از تلویزیون حذف شدند و جایشان را به کمدی‌های محل کار و کمدی‌های برپایه دوستان دادند.

درباره فیلم‌های ابرقهرمانی هم دوره کنایه‌آمیز با ددپول شروع شده، فیلمی که از یک حس خستگی و پریشانی که در مورد این ژانر وجود دارد به خوبی بهره می‌برد و تماشاگران را با توانایی‌اش در واژگون کردن ژانری که بیش از حد بادکرده و استفاده شده است به هیجان می‌آورد. موفقیت ددپول به معنای اینست که "مسخره کردن خود" به معنای فروش خوب است و بقیه مطمئنا این راه را ادامه خواهند داد. هجو یک نمایش تک‌جوک است، جوکی که خیلی زود به پایان خود می‌رسد. درباره مسیر ژانرها یک حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد: مسیر حرکتشان یکطرفه است. نمی‌شود غول را به چراغش برگرداند و اعلام کرد که عصر طلایی برگشته است.

پس مسیر پیش روی ابرقهرمان‌ها مشخص است. هرچند، غولی به این عظمت به این زودی نمیمیرد یا صحنه را تسلیم رقبا نمی‌کند. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 305 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:37

* توی جمعی كه یه عده پسر دارن فوتبال میبینند ، در لحظه حساس تلویزیون رو خاموش كنید.

* توی جمع دانشجویی هنگام عكس گرفتن پسرا رو از كادرخارج كنید.

* توی یه مهمونی تو چای پسر مورد نظرتون 1قاشق نمك بریزید.

* اگه یه پسر با موهای ژل زده از كنار خونه شما عبور كرد ازپنجره یه سطل آب روش بریزید.

* قبل از اجرای زنده خوندن یه پسر سیم میكروفون رو قطع كنید.

* در جلوی پسری كه سرش خلوته از كاشت و زیبایی موهای پسر همسایه تعریف كنید.

* شیشه نوشابه تان را به پسر مورد نظرتون بدین تا باز كنید ، سپس بگین كه میل ندارین.

* اگه یه پسر ازتون ساعت پرسید به ساعت نگاه كنید و بگین عجله كن قرارات دیر شده !

* به یه پسری كه موهاش رو مدل جدید درست كرده اشاره كنید و بلند بگین ، این رو به برق وصل كردن ؟

* به پسر مورد نظر یه هدیه بدین ، بعد بگین اشتباه شده این مال اون یكیه !

* اگه سر جلسه امتحان پسری از شما تقلب خواست جواب سوال اشتباه بدین.

* تو دانشگاه ماشین پسر مورد نظرتون رو پنچر كنید.

* اگه یه پسری جلوش دوستاش یه شاخه گل هدیه داد ، جلوی بینی خود رو بگیرین و بگین به این بو آلرژی دارین.

* اگه سر كلاس یه پسری اصرار داشتكه امتحان كنسل بشه شما مصر باشین كه امتحان برگزار بشه. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 247 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:37

۸ صبح : تو رخت خواب…..

9 صبح : یکم وول میخوره یه لنگه از پاشو از زیر پتو میده بیرون کفش های مارک دارش هنوز پاشه از پارتی دیشب اومده زحمت در آوردنشم نکشیده….

۱۰ صبح : مامان در و باز میکنه میبینه پسرش خوابه(الهی مادر فدات شه بچه ام تا صبح خونه دوستش کارای پایان نامه اش رو میدیده گناه داره صداش نکنم یکم دیگه بخوابه!)(اه اه حالم به هم خورد23)

۱۱ صبح : از جا میپره سمت دستشویی………….(اگه نه که باز خوابه)

۱۲ صبح یا ظهر : موبایلشو میبینه ۹۹ تا میس کال ۱۹۹ تا اس ام اس سرش گیج میره سونیا – رزا- سارا-بهناز -نازی-ژیلا- الناز- بیتا و………اقدس و شوکت هم آخریاشن اوه باز زنگ میخوره؟ سایلنت بهترین راه حله! میشه یه ساعت دیگه هم خوابید!

۱ ظهر: مامان اومد دم در باز خوابه؟ پسر گلم بابک جان بیدار شو مادر لنگه ظهر پاشو ضعف می کنیا! خوشگلم مامانت قوربونه ابروهای شمشیریت بره ….بابک جاااااان عللللللللللللی (پتو رو میکشه)….ا…مامان!! بزار بخوابم پاشو دیگه پرتش میکنه

۲ ظهر : ماماااااااااااااان …..ناهار(چه لوس…اییییییییییی23)

۳ ظهر : مامااااان جورابام کو؟(پسرا همیشه شلختن051435)

۴ عصر : مامااااااااااان ….سوییچ؟؟

۵ عصر : اولین اتو (مسافرکشی صلواتی پسرا بیشتر برا ثوابش این عمل انسان دوستانه رو انجام میدن)

۶ عصر : به دستور مامان میره دنبال آبجی کوچیکه کلاس زبان البته این کار هم فقط از روی علاقه به خواهر انجام میده نه برای دید زنی چشم ها مثل چراغ پلیس میگرده که کسی از قلم نیوفته البته این کار هم برای نظارت وحس انسان دوستی انجام میده و فقط کافیه یک پسر ۱۰ ساله بیاد بیرون از کلاس خواهر پشت کنکوریشو خفه میکنه که ..آره کلاس مختلطه تو هم این همه کلاس حتما باید بیای اینجا! حالا باشه خونه حسابتو میرسم به لیدا بگو بیاد برسونیمش دیر وقته زشته..(داداش آخه اون که خونه اش ۲ساعت با ما فاصله است….امان از این خواهر ها که درد برادراشونو نمی فهمن نمی دونن برادر جون بیچاره کمک و امداد…)

۷ عصر : لیدا خانم شما تشنه تون نیست آبجی؟ تو چی؟ با یه آب زرشک چطورین؟
(زود خودش میخوره دوتا هم میاره میده به خواهرش و لیدا جون سریع راه میوفته یه ترمز شدید که لیدا جان نیازمند به دستمال کاغذی بابک آقا هم که نقشه اش گرفت دستمال حاوی شماره موبایل رو تقدیم میکنه ….)با یه عالمه شرمندگی لیدا که خشکش زده ترجیح میده با مانتوش پاک کنه …

۸ غروب : دم خونه لیدا و لحظه فراق ….چه زود دیر می شود….!!!

۹ شب : آقا این خانم برسونین به این آدرس با آژانس خواهرو پیچوند…..

۱۰شب : یه مهمونی کوچیک طرفای کامرانیه حیلی خلوت فقط از دور شبیه تظاهرات میمونه…

۲ شب : مادر کجا بودی؟ دلم هزار راه رفت …. چقدر برای پایان نامه ات زحمت میکشی دیگه جون نمونده برات بیا یه لقمه غذا بخور جون بگیری؟ نه مامان خسته ام با لباس تو رختخواب ولو میشه (مادر: الهی مادرت بمیره باز بی غذا خوابید خدا لعنت کنه هر چی دانشگاه بچه های مردم اسیرن برا یه درس هر شب تحقیق!!!) مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 242 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:37

* هیچ وقت مجبور نیستی به تعداد موهای سرت بری خواستگاری. کافیه فقط یه «بله» کوچولو بگی اونم با هزار منت و ناز و کرشمه.

* هیچ موجود دیگه ای مثل تو تا این حد ریزبین و با دقت نیست که در یک نگاه، مارک کفش زری خانم یا مدل موهای کبری جون رو بفهمه.

* خوب می تونی نقش بازی کنی.

* آنقدر زود همه چی رو می گیری که شش سال زودتر از آقایون به تکلیف می رسی.

* بزرگترین پوئن: خیالت از بابت سربازی راحته! صد سال سیاهم که دانشگاه قبول نشی ککت نمی گزه.

* تو اماکن عمومی با خیال راحت می تونی جیغ و داد راه بندازی چون به هر حال کی وجودشو داره که رو یه دختر صداشو و احیانا خدایی نکرده دستشو بلند کنه؟!!

* می تونی هزار بار هم رومئو و ژولیت رو ببینی و باز گریه کنی و مهم تر اینکه هیچ وقت از گریه کردنت خجالت نمی کشی.

* بهشتم که زیر پای امثال شماست.

* فقط تویی که می دونی بوی خاک بارون زده تو شبای پاییزی چه جوریه.

* از قدیم گفتن: پشت هر مرد موفقی زنی با ذکاوت بوده.

* هیچ کی نمی دونه دقیقا تو فکرت چی می گذره؟ فروید، پدر روانشناسی جهان گفته: بزرگترین سوالی که هرگز پاسخ داده نشده و من هم هرگز پاسخ آن را نیافته ام این است که یک زن چه می خواهد؟

* چندتا از جنگ های بزرگ تاریخ جهان به خاطر عشق شدید مردها به جنس تو بوده.

* نماد الهه عشق، زیبایی، جنگ و عقلانیت در یونان باستان به شکل زنه.

* با اینکه از مردها ضعیف تری ولی لازم نیست صدتا کلاس کاراته و تکواندو و از این جور چیزا برای… به یه چنگ و گیس کشی بسنده می کنی. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 303 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:37

وقتی یه مرد معتاد میشه : اگه زنش زن بود و به فکر زندگیش بود این بیچاره به این روز نمی افتاد، بدبختی اینا رو به این روز می کشه دیگه!!

وقتی یه زن معتاد میشه: ای وای!!! خاک بر سرش ! بیچاره شوهرش دلش به چی خوشه ! چه جوری اینو تحمل میکنه؟؟



وقتی یه دختر یه کم به خودش میرسه : اوه! اوه ! ننه بابا داشت جمش می کردن!! اینا همش واسه جلب توجه دیگه!!! اینا دنیا و آخرت ندارن که!!!

وقتی یه پسر تیپ میزنه: چه پسر خوش پوشیه…هزار ماشاا… چه تیپی داره… میمیرن واسش دخترا



وقتی یه دختر از دار دنیا یه دونه دوست پسر داره : چی بگم والا!!! حجب و حیا دیگه جا نداره تو این مملکت!! دیدیش … بزا دهنم بسته باشه…

وقتی یه پسر ۱۰ تا دوست دختر داره : بزنم به تخته اینقدر خاطر خواه داره، خدا وکیلی بهترین دخترا میرن طرفش… ولش نمی کنن که…



وقتی یه آقای محترم!!! خیابون رو با پیست اتومبیلرانی اشتباه می گیره : لامذهب عجب دست فرمونی داره…

وقتی یه خانم مثلاً یادش بره راهنما بزنه: ترمز وسطیه…. بابا برو آشپزخونه قرمه سبزیتو بپز!!! والااااااا



وقتی بچه خوب تربیت شده باشه: میبینی؟ بچه ام مثل باباشه، اصلا موفقیت تو خونواده ما ارثیه

وقتی بچه تو یه درس نمره اش بشه ۷۵/۱۹: بله دیگه! خانم یا پی قر و فرشه یا با این دوست موستاش در حال فک زدن و ولگردیه



وقتی تو یه جمع ، آقا پسری سر و زبون دار داره مجلس رو گرم می کنه: هزار ماشالا!!!!!!! روابط عمومیش بیسته؟؟؟!!!

شرایط بالا برای یه دختر: اوه ! اوه! دختره لوده سبک!!! خانم باش



نظر مادر شوهر در اول زندگی: میبینی شانس ما رو ؟ دختره فقط ۲۰ میلیون جهیزیه آورده ، نمی دونم این پسره شیفته چی این عفریته شد!!!

باز هم همون مادر شوهر: دیگه چی می خواد؟ گل پسرم یه خونه ۴۰ متری تو نقطه صفر مرزی داره، از خداشم باشه .. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 277 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:37

سلام 
 تو این تاپیک همون طور که از اسمش پیداست عکس های دیدنی مخصوص به همون روز داخل تاپیک قرار میگیره . ( از طرف من )

اگر شما هم دوست دارید شرکت کنید عکس خودتون رو به پ خ بنده بفرستی تا بعد از بررسی گزاشته بشه . ( از طرف شما و من )

اگه فعالیتتون خوب باشه به عنوان همیار کمک می کنید . ( از طرف شما )



بعد از 15 سپاس شروع میکنیم


متشکرم ♥ مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 262 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:37



همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سومین نسخه‌ی بتای سیستم عامل اندروید N هم‌زمان با برگزاری رویداد I/O ۲۰۱۶ گوگل عرضه شده و قرار است که این ورژن جدید از سیستم عامل اندروید در فصل تابستان برای دیوایس‌های مختلف به‌صورت عمومی عرضه شود و نحوه‌ی آپدیت اندروید N ، یکی از ویژگی‌های اصلی آن است.


از آنجا که این ویژگی یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های ورژن N سیستم عامل اندروید است، گوگل هم مانور زیادی بر روی آن داده است و آن را به‌عنوان یکی از نقاط قوت این نسخه معرفی کرده است؛ البته تا به امروز به‌طور کامل مطرح نشده است که آیا این نوع به‌‌روزرسانی اندروید N قرار است دقیقا روند آپدیت را سریع‌تر کند؟ آپدیت اندروید را بدون نیاز به عرضه توسط کمپانی‌های سازنده‌ی تلفن همراه هوشمند و تبلت ممکن کند یا خیر؟

آپدیت اندروید N به‌صورت یکپارچه را فراموش کنید!



بعد از معرفی این ویژگی توسط مدیران گوگل، خیلی از کاربران امیدوار بودند که بتوانند از این قابلیت حداقل بر روی اسمارت فون‌های پرچم‌دار اندرویدی استفاده کنند، اما گزارشی که اخیرا از سوی خبرگزاری Android Police منتشر شده است، همه‌ی آن‌ها را نا‌امید کرده است. گویا برای اینکه بتوانید به روش یکپارچه، آپدیت اندروید N را انجام دهید، نیاز است که دیوایس شما دارای دو پارتیشن سیستمی باشد.

خب مشکل کجاست؟ مشکل این است که تقریبا هیچ‌کدام از دیوایس‌های اندرویدی حال حاضر بازار از این قابلیت برخوردار نیستند و حتی نکسوس‌های خود گوگل هم از دو پارتیشن سیستمی پشتیبانی نمی‌کنند! بنابراین عملا هیچ‌کدام از تبلت‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی و حتی غول‌هایی نظیر گلکسی اس ۷‌های سامسونگ، اچ تی سی ۱۰ و ال‌جی جی ۵ هم نمی‌توانند از به‌روزرسانی یکپارچه‌ی اندروید ان پشتیبانی کنند.

البته گفته می‌شود که این کار (ساخت دو پارتیشن سیستمی) از طریق اتصال اسمارت فون به یک سیستم کامپیوتری و از طریق نرم افزارهای خاصی امکان‌پذیر است، اما مشکل اینجاست که در این روش، احتمال خرابی دائم و آسیب دیدن جدی گوشی هوشمند بسیار بالاست و ریسک انجام آن به فایده‌اش نمی‌ارزد.

بنابراین می‌توانیم با قطعیت بگوییم که هیچ‌کدام از اسمارت فون‌ها و دیگر محصولات اندرویدی که تا به حال عرضه شده‌اند، قادر نخواهند بود که از این روش در آپدیت اندروید N پشتیبانی کنند و برای دیدن این قابلیت در عمل، باید منتظر عرضه‌ی پرچم‌داران جدید اندرویدی که به‌صورت پیش‌فرض دارای اندروید ان و پارتیشن سیستمی دوگانه هستند، بمانیم.


مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 263 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:37


کمپانی کره‌ای سامسونگ حدود یکی دو سالی است که دیگر آن دست پایین‌تر در رقابت با اپل را فراموش کرده است و حالا موفقیت فروش محصولات این برند، کار را به‌جایی رسانده است که زنگ‌های خطر، یک‌یک برای کمپانی اپل و تمام برندهای ریز و درشت دیگر در جهان به صدا درآمده است.



سامسونگ امسال با عرضه‌ی زودهنگام اسمارت فون‌های فوق‌العاده قدرتمند گلکسی اس7 و مدل اج آن توانست که معادلات بازار را بر هم بریزد و در زمانی که تقریبا هیچ رقیب مهمی در بازار وجود نداشت، یک‌تنه پیشتازی کرده و فروش بسیار بالایی را در بازار جهانی تلفن‌های همراه هوشمند تجربه کند؛ گویا این فروش به حدی بالا بوده است که سامسونگ را در این بازه‌ی سه ماهه به موفق‌ترین فروشنده‌ی گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل کرده است.

به گزارش آژانس خبری Yonhap، کمپانی سامسونگ توانسته است که با فروش ۸۱ میلیون و ۱۸۰ هزار موبایل در بازه‌ی زمانی بین ماه‌های ژانویه تا مارس، عنوان پرفروش‌ترین برند این بازار در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی را به خود اختصاص دهد. با این میزان فروش، برند کره‌ای موفق شده است که حدود ۲۳.۲ درصد از فروش کل بازار اسمارت فون‌ها در جهان را نصیب خود کند.

کاهش فروش کمپانی کره‌ای سامسونگ نسبت به سال گذشته



جالب است بدانید که با وجود ثبت چنین آمار درخشانی، حتی سامسونگ هم دچار رکود نسبی بازار موبایل شده است و فروش آن‌ها نسبت به سال گذشته حدود ۱.۱ درصد کاهش یافته است؛ سهم آن‌ها از فروش بازار در بازه‌ی زمانی مشابه در سال ۲۰۱۵ حدود ۲۴.۱ درصد بوده است که این سهم همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، امسال به ۲۳.۲ درصد نزول پیدا کرده است.

البته دیگر کمپانی‌های بزرگ این حوزه نظیر اپل هم با کاهش فروش مواجه شده‌اند و به‌طور مثال، اپل با فروش ۵۱ میلیون و ۶۲۰ هزار دیوایس توانسته است که سهمی معادل ۱۴.۸ درصد از بازار تلفن‌های همراه هوشمند را به‌ خود اختصاص دهد. درحالی که این درصد در سه ماهه‌ی اول سال گذشته حدود ۱۷.۹ درصد بوده است و این یعنی ۳.۱ درصد کاهش فروش؛ هرچند که اپل حدود چهار ماه دیگر و در پایان تابستان، رویداد بزرگ سالانه‌ی خود را در پیش دارد و با معرفی آیفون ۷ که خیلی از کاربران منتظر آن هستند، می‌تواند این اعداد و ارقام را کاملا دگرگون کند.

جالب است بدانید که برندهای چینی به سبب افزایش تقاضای کاربران برای دوایس‌های ارزان‌قیمت‌تر، تنها کمپانی‌هایی بوده‌اند که همچنان هم آمار صعودی را به نام خود ثبت کرده‌اند. برند شیائومی که بعد از کمپانی کره‌ای سامسونگ و اپل در رده‌ی سوم موفق‌ترین‌های بازار قرار گرفته است، با فروش ۲۸ میلیون و ۸۷۰ هزار دیوایس توانسته است که حدود ۸.۳ درصد از فروش بازار را به خود اختصاص دهد و این آمار نسبت به سال گذشته، ۲.۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.


مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 271 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:37



پردازنده Exynos 8890 به گوشی ZUK Z2 قدرت خواهد داد؛ این خبر را مدیر‌عامل کمپانی زوک تائید کرده است. ZUK یک کمپانی مستقر در چین است که توسط کمپانی لنوو حمایت می‌شود. این کمپانی تا کنون دو گوشی هوشمند به‌نام‌های ZUK Z1 و ZUK Z2 Pro را معرفی کرده است. گفته می‌شود که سومین دستگاه برند ZUK نیز به‌زودی معرفی خواهد شد.

مدیرعامل این شرکت، چنگ چانگ، دیروز یک تیزر تبلیغاتی از گوشی ZUK Z2 را منتشر کرده و اشاره کرد که این دستگاه به‌زودی عرضه خواهد شد. تصویر به نمایش گذاشته شده یک دستگاه شبیه به گوشی ZUK Z2 Pro را نشان می‌دهد؛ اما با کمی تفاوت نسبت به آن. شایعات منتشر شده حاکی از آن است که این گوشی در اواخر ماه جاری از راه خواهد رسید؛ اما مدیرعامل کمپانی زوک هیچ اطلاع دقیقی از تاریخ عرضه‌ی آن اعلام نکرد.

پردازنده Exynos 8890 به گوشی ZUK Z2 قدرت خواهد داد؛ این خبر را مدیرعامل زوک تائید کرده است

با توجه به نام این دستگاه، تقریبا هر کسی می‌تواند حدس بزند که گوشی ZUK Z2 در سطح پایین‌تری از گوشی ZUK Z2 Pro قرار خواهد گرفت؛ اما این بدان معنا نخواهد بود که حتما چنین اتفاقی صورت خواهد گرفت. مدیر‌عامل این کمپانی تصمیم گرفت برخی از اطلاعات این گوشی را نیز در پیج خود در شبکه‌ی اجتماعی ویبو نیز منتشر کند. او در واقع تایید کرد که گوشی زوک زد 2 از پردازنده‌ی پرچم‌دار سامسونگ، اکسینوس 8890 قدرت خواهد گرفت. پردازنده‌ی قدرتمندی که در گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 اج نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این پردازنده معادل با اسنپدراگون 820 بوده و حتی برخی آن را قدرتمند‌تر از تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام به‌حساب می‌آورند.

این موضوع بسیار جالبی است نه تنها به دلیل آنکه ZUK Z2 به پردازنده Exynos 8890 مجهز شده؛ بلکه به این دلیل که این اطلاعات توسط چنگ چانگ (Cheng Chang) به این شکل منتشر شده است. مدیر‌عامل این شرکت در کنار سطرهای منتشر شده در ویبو، این جمله را بکار برد «من هر روز از ZUK Z2 استفاده می‌کنم و واقعا از Exynos 8890 لذت می‌برم» این جمله به‌وضوح تایید می‌کند که گوشی زوک زد 2 از پردازنده اکسینوس 8890 برخوردار شده و جالب آنکه این پست نیز از طریق همین دستگاه در ویبو به اشتراک گذاشته شده است.



اکنون مدیر‌عامل شرکت ZUK در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، مطلبی را به اشتراک گذاشته و در آن مدیر‌عامل کمپانی میزو، Li Nan را نیز تگ کرد و دلیل آن نیز به‌احتمال‌زیاد تمایل میزو برای استفاده از پردازنده‌های سامسونگ در برخی از محصولات خود؛ مانند فبلت Meizu PRO 5 که در سپتامبر گذشته معرفی شد، بوده است. دستگاهی که از پردازنده‌ی Exynos 7420 در آن استفاده شد. حتی مدیر‌عامل میزو نیز با گفتن جمله‌ی «ذهن‌های بزرگ مانند هم فکر می‌کنند» به چانگ پاسخ داده و به‌نوعی چنین حرکتی را تایید کرده است. شایعات منتشر شده‌ی قبلی حاکی از آن است که کمپانی Meizu قصد دارد، امسال دستگاهی را عرضه کند که از پردازنده Exynos 8890 قدرت بگیرد و مدیر‌عامل کمپانی میزو با این پاسخ، کمابیش این موضوع را تایید کرده است.

بنابراین می‌توان تقریبا مطمئن بود که گوشی ZUK Z2 و پرچم‌دار آینده‌ی میزو از تراشه اکسینوس 8890 قدرت خواهند گرفت. پردازنده‌ای که ثابت کرده بسیار قدرتمند است. دقیقا نمی‌دانیم که این دستگاه‌ها چه زمانی از راه خواهند رسید؛ اما شایعات حاکی از آن است که احتمالا ZUK Z2 تا پایان این ماه وارد بازار خواهد شد.


مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 287 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:37


انتشار تصاویر جدیدی، گوشی سامسونگ گلکسی C5 را در دو رنگ صورتی و خاکستری به نمایش گذاشت. مدتی است که خبر‌های مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی C5 در فضای آنلاین دست به دست می‌شود. این دستگاه که هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده، همچنان موضوع بسیاری از سایت‌های خبری تکنولوژی دنیاست و اخیرا تصاویر جدیدی از آن در فضای مجازی منتشر شده است.

در این تصاویر جدید Samsung Galaxy C5 از زوایای مختلف و در دو رنگ متفاوت دیده می‌شود. به احتمال بسیار زیاد گوشی سامسونگ گلکسی C5 همراه با گوشی Samsung Galaxy C7 در 26 ماه مه (6 خرداد ماه) به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد.

در آخرین تصاویر منتشر شده، رندرهایی از گوشی Galaxy C5 به نمایش گذاشته شده است. در یکی از این تصاویر، این گوشی هوشمند در رنگ صورتی به نمایش درآمده، درحالی‌که تصویر دیگر این گوشی را در رنگ خاکستری نشان می‌دهد. در هر صورت این گوشی هوشمند در یک بدنه‌ی فلزی با لبه‌هایی گرد و نمایشگری که با شیشه‌ی 2.5D پوشیده شده، درست به مانند برخی از گوشی‌های هوشمند فلزی میزو به نظر می‌رسد.

تصاویر جدیدی، گوشی سامسونگ گلکسی C5 را در دو رنگ صورتی و خاکستری به نمایش گذاشت

تا آنجا که به مشخصات سخت‌افزاری مربوط می‌شود، بسیاری از مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی C5 در منابع مختلفی از جمله TENAA ، بنچمارک AnTuTu، گیک‌ بنچ و بنچمارک GFXBench آشکار گردیده است. در تمامی این منابع مشخصات این دستگاه این‌چنین بیان شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی C5 دارای نمایشگر 5.2 اینچی AMOLED با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 617 به آن قدرت داده، 4 گیگابایت رم داشته و 32 / 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت این دستگاه جای گرفته و در جلو دوربینی 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دیده می‌شود. نیروی لازم برای روشن نگه داشتن این اسمارت فون از یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. گوشی گلکسی سی 5 با اندازه‌های 6.7 در 72 در 145.9 میلی‌متر، 153 گرم وزن خواهد داشت.

درحالی‌که گوشی سامسونگ گلکسی C5 یک دستگاه میان رده به‌حساب می‌آید، به نظر می‌رسد که شامل یک اسکنر اثرانگشت نیز هست که می‌تواند در ارتباط با Samsung Pay نیز مورد استفاده قرار گیرد. منابع مختلفی به این موضوع نیز اشاره کرده‌اند که این دستگاه از ویژگی UHQA نیز برخوردار شده است. این گوشی هوشمند در چین و با قیمت 2,199 یوان یعنی چیزی در حدود 335 دلار عرضه خواهد شد. به‌هرحال این گوشی به‌تازگی در لیست تنا ظاهر شده و معمولا گوشی‌هایی که به تایید این آژانس نظارتی می‌رسند، مدت زمان کوتاهی بعد از آن وارد بازار می‌شوند.




مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 284 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:37

Heart منبع معتبری انتشار موزیک ویدیوی Company از جاستین بیبر را اعلام کرده است. احتمال میرود که در این هفته باید منتظر این موزیک ویدیو باشیم. Heart


مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 277 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:20

◾آلبوم Purpose در کشور کانادا 4 پلاتین دریافت کرده است.

◾جاستین بیبر در حال حاضر 100 میلیون رکورد در سراسر جهان فروخته است.

◾جاستین بیبر برای چهل و ششمین هفته ی متوالی هنرمند شماره یک در جدول Social 50 است.




مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 305 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:20



اندروید اتو با دو ویژگی مهم در اواخر امسال از راه خواهد رسید. کنفرانس توسعه دهندگان گوگل (Google I/O) به کار خود پایان داد و خبرهای زیادی از آن منتشر شد. محصولات متنوع و سرویس‌های خدماتی مختلفی چون پلتفرم جدید Android VR و ارتقا Android Wear با نسخه‌ی 2.0 که در اواخر امسال دیده خواهد شد و در این بین گوگل از دو بروزرسانی نسبتا جزئی از اندروید اتو خبر داد که در اواخر سال جاری وارد بازار خواهد شد.اندروید اتو (Android Auto) پاسخ گوگل به اپل CarPlay و پلتفرمی برای هوشمندسازی استفاده از خودروهاست.

اولین قابلیت، اتصال گوشی‌های هوشمند به واحد اندروید اتو از طریق اتصال وای – فای است. درحال حاضر برای استفاده از اندروید اتو، گوشی هوشمند از طریق کابل USB به خودرو متصل می‌شود؛ اما گوگل می‌خواهد که گوشی را از این شرط خلاص کرده و ارتباط را از طریق بی‌سیم مهیا کند. البته مشتریان ممکن است بخواهند برای برقراری ارتباط با واحد اندروید اتو هنوز هم از پورت یو اس بی استفاده کنند؛ استفاده از سرویس‌های Android Auto از طریق ارتباطات بی‌سیم، باتری زیادی مصرف کرده و کاربر می‌تواند برای رفع این مشکل همچنان از کابل USB استفاده کند.
اندروید اتو با دو ویژگی مهم ارتقا خواهد یافت؛ OK Google و ارتباطات بی‌سیم
این ویژگی‌ شاید کم‌ارزش به‌نظر برسد؛ اما با وجود افزایش تعداد اتومبیل‌ها در آینده با استفاده از واحد‌های شارژ بی‌سیم به‌عنوان تجهیزات استاندارد یا گزینه‌های اختیاری، همین ویژگی کوچک می‌تواند تفاوت قابل توجهی برای برخی از مشتریان ایجاد کند. گوگل معتقد است که این یک ارتقا نسبتا ساده برای وسایل نقلیه‌ای است که درحال حاظر از Android Auto و وای‌ – فای پشتیبانی‌ می‌کنند.
دومین پیشرفت حاصل شده استفاده از ویژگی OK Google است. به این معنی که دیگر لازم نیست راننده برای استفاده از اندروید اتو تعامل فیزیکی داشته و یا کنترل‌ها را به‌صورت دستی انجام دهد. با این دستیار صوتی گوگل می‌توان فرمان‌ها را به‌صورت صوتی انجام داد.
متاسفانه گوگل زمان مشخصی را برای اینکه این دو ویژگی جدید در چه تاریخی از راه خواهند رسید، ارائه نکرده است. قطعا با توجه به ارائه‌ی کنترل اندروید اتو از طریق وای – فای، تولیدکنندگان خودرو باید اصلاحاتی در خودرو یا کیت‌های نصب شده‌ی اندروید اتو انجام دهند و اجرای این مساله احتمالا صبر رانندگان را می‌طلبد. درباره‌ی ویژگی OK Google نیز باید گفت که به احتمال زیاد در قالب یک برنامه‌ی نرم‌افزاری بروزرسانی شده از راه خواهد رسید؛ اما هیچ مقیاس زمانی برای راه‌اندازی آن در حال حاضر وجود ندارد.

مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 319 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:20


همچون سری مک و آیفون‌، سری تبلت‌های اپل نیز در حال گسترش هستند. در حال حاضر می‌توانید از بین چهار مدل متفاوت آیپدها، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید؛ آیپد ایر، آیپد مینی، آیپد پرو 9.7 و 12.9. همین موضوع بسیاری از کاربران را در انتخاب تبلت مناسب دچار مشکل کرده است.در راهنمای خرید آیپد به شما کمک می‌کنیم تا آیپد مناسب خود را انتخاب کنید.با مقاله راهنمای خرید آیپد همراه با گجت نیوز باشید.



سری ایر و مینی هنوز هم از جمله بهترین آیپد‌های بازار هستند

شش ماه قبل تنها دو مدل از آیپدها در دسترس بدند: آیپد ایر 2 و آیپد مینی. خوشبختانه هنوز هم این دو مدل انتخاب‌های مناسبی به شمار می‌روند و یکی از تفاوت‌های اساسی بین آن‌ها، پردازنده سریع‌تر A8X در آیپد ایر است. علاوه بر این در خرید دو مدل نامبرده، باید بین دو صفحه 7.9 و 9.7 اینچی انتخاب داشته باشید.



اپل در آیپد پرو (Apple ipad Pro) از سخت‌افزار قدرتمندتری به نسبت آیپد ایر و آیپد مینی بهره برده است. اما اگر به چنین سرعت و قدرت بالایی نیاز ندارید، نسل دوم آیپد ایر اپل هنوز هم یکی از جزء بهترین‌های بازار شناخته می‌شوند. واقعیت این است که هنوز همه کاربران به قدرت بالای آیپد پرو نیازی ندارند و سخت‌افزار ایپد ایر 2 پاسخگوی نیازهایشان است.

ارائه یک تبلت قدرتمند و جدید از سوی اپل، به معنای این نیست که توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها آیپد ایر را فراموش می‌کنند. حافظه RAM نسل دوم آیپد ایر با آیپد پرو 9.7 اینچی برابر بوده و پردازنده آن قادر به اجرای سنگین‌ترین بازی‌های اپ‌استور است.



آیپد پرو پاسخ کمپانی اپل به محصولات دومنظوره نظیر سرفیس پرو 4 (Microsoft Surface Pro 4) بوده و با قابلیت‌هایی نظیر اجرای هم‌زمان دو برنامه در کنار هم و پشتیبانی از قلم و کیبورد هوشمند اپل خود را از سری ایر و مینی متمایز کرده است. اگر دسکتاپ نوت‌بوک شما را راضی می‌کند و به دنبال تجربه تمام تبلتی هستید، آیپد ایر بهترین پیشنهاد ما به شماست.

بحث هزینه‌ها نیز برای بسیاری از کاربران مطرح است. نسخه 16 گیگابایتی آیپد ایر هم‌اکنون به قیمت 399 دلار به فروش می‌رسد، درحالی‌که نسخه 32 گیگابایتی آیپد پرو 9.7 را باید به قیمت 599 دلار خرید؛ البته پرداخت 149 دلار را جهت خرید کیبورد و 99 دلار برای قلم مخصوص اپل را نیز در نظر بگیرید.

آیپد ایر تبلت ارزان‌قیمتی نیست، اما قیمت آن در سطح تبلت‌های پرچم‌دار و قدرتمند بازار است. با این حال دو مدل کنونی آیپد پرو از نظر قیمت در رده نوت‌بوک‌های قدرتمند قرار دارند.



اگر در آیپد خود به دنبال تجربه عکس‌برداری نیستید، سری ایر مناسب شماست. قصد آپگرید از یک تبلت قدیمی را دارید؟ با خرید آیپد ایر، بدون پرداخت هزینه بسیار بالا، عملکرد بهبود یافته و در سطح مناسبی را تجربه خواهید کرد. همچنین اگر جابجایی آسان تبلت برایتان شرط است، آیپد مینی با 299 گرم وزن در مقایسه با آیپد پرو و ایر 437 گرمی، گزینه مناسبی است.

هنوز هم بخش قابل توجهی از آمار فروش کمپانی اپل به آیپد ایر و مینی اختصاص دارد، چراکه این محصولات تبلت‌های قدرتمندی هستند که با قیمت‌های نسبتا قدیمی عرضه می‌شوند. برای کاربرد‌هایی نظیر وب‌گردی، مطالعه اخبار، تماشای ویدیو و پاسخ دادن به ایمیل‌ها، آیپد ایر اپل یک گزینه ایده‌آل است.



قابل‌حمل و قدرتمند؛ آیپد پرو 9.7 اینچی

اگر قصد خرید بهترین آیپد بازار در ابعاد کوچک و قابل‌حمل را دارید، آیپد پرو 9.7 اینچی اول گزینه روی میز است. از جمله ویژگی‌های بی‌نظیر این تبلت می‌توان به پردازنده قدرتمند A9X، بهترین صفحه‌نمایشی که تاکنون اپل در تبلت‌های خود به کار گرفته، اسپیکر چهارگانه و پشتیبانی از لوازم جانبی نظیر کیبورد هوشمند و قلم اپل اشاره کرد. لازم به ذکر است که پردازنده این تبلت به نسبت برابر بزرگ‌ترش، آندرکلاک شده است.



آیپد پرو 9.7 اینچی به جهت ابعاد کوچک‌تر، تجربه تایپ فشرده‌ای را به نسبت برابر بزرگ‌تر خود ارائه می‌کند. با این حال انگشتان شما به‌زودی با کیبورد این دستگاه هماهنگ خواهند شد.

آیپد پرو معمولا به هنرمندان دیجیتالی پیشنهاد نمی‌شود، اما پشتیبانی رسمی آن از قلم استایلوس، فرصت خوبی را برای علاقه‌مندان به ویرایش اسناد و نوشتن یادداشت در تبلت‌ها به وجود آورده است؛‌ البته باید 99 دلار دیگر برای قلم محصول بپردازید.



علاقه‌مندان به عکس‌برداری معمولا به سمت آیپد نمی‌روند، اما اگر چنین ایده‌ای در سر دارید، آیپد پرو 9.7 اپل با دوربین مشابه آیفون 6s اپل همراه شده است که سنسور 12 مگاپیکسلی آن قابلیت ضبط ویدیو 4K را شامل می‌شود. تصویربرداری با تبلت یکی از اشتباهات بزرگ در قرن 21 به شمار می‌رود. با این حال کاربرانی در عرصه صنعت و تجارت به تولید ویدیو در صفحات بزرگ نیاز دارند و در این زمینه آیپد پرو 9.7 بی‌رقیب است.

همچنین آیپد پرو کوچک‌تر با صفحه‌نمایش بی‌نظیری همراه شده است که طبق ادعای اپل با بهره‌ از فناوری True Tone، تجربه منحصر‌ به فردی را برای کاربران فراهم می‌آورد. تایپ طولانی و یا تجربه گیمینگ در این صفحه‌نمایش با تولید رنگ طبیعی بسیار لذت‌بخش است.



اگر قابل‌حمل بودن برایتان اولویت دارد، اما بودجه خرید بهترین محصول کنونی اپل را در جیب دارید، بازهم آیپد پرو 9.7 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. صفحه کوچک‌تر این محصول به معنای آن است که تجربه‌ای مشابه با تبلت‌های معمولی و آیپد پرو بزرگ را خواهید داشت؛ آیپد پرو 9.7 از لحاظ صفحه نمایش متوسط و سخت‌افزار قدرتمند، بهترین آیپد کمپانی اپل به‌حساب می‌آید.

اگر در خانه از یک پی‌سی یا مک (چه آی‌مک و چه مک‌بوک پرو) استفاده می‌کنید، خرید آیپد پرو 9.7، حتی با قلم و کیبورد هوشمند، به نسبت مک‌بوک ایر به‌صرفه‌تر است. آیپد به نسبت نوت‌بوک راحت‌تر جابجا می‌شود و همچنین سیستم‌عامل iOS در نسخه‌های اخیر خود پیشرفت چشمگیری در زمینه افزایش بهره‌وری و مولتی‌تسک داشته است.



آیپد پرو 12.9 اینچی؛ بهترین و بزرگ‌ترین آیپد از اهالی کوپرتینو

قبل از رونمایی آیپد پرو غول‌پیکر، بسیاری از هواداران کمپانی اپل انتظار چنین محصولی را می‌کشیدند. پس از اینکه آیپد 12.9 اینچی بالاخره سال قبل عرضه شد، این افراد بسیار خوشحال بودند. اگر شما نیز در این دسته قرار داشتید، احتمالا آیپد پرو 9.7 اینچی را نمی‌پسندید.

آیپد پرو 12.9 اینچی (Apple iPad Pro) برای آن دسته از هنرمندانی که به دنبال تجربه نقاشی، طراحی و ویرایش و همچنین اجرای هم‌زمان دو برنامه در حالت 50-50 هستند، طراحی شده است. قلم و کیبورد هوشمند را به این مجموعه اضافه کنید تا با محصولی فراتر از یک تبلت معمولی مواجه شویم.

این محصول در حال حاضر گران‌ترین آیپد بازار است و ارزان‌ترین نسخه آن با قیمت 799 دلار به فروش می‌رسد. قیمت نسخه 128 گیگابایتی آن نیز 949 دلار است. همچنین جهت دریافت کیبورد هوشمند باید مبلغ 169 دلار دیگر را نیز در نظر بگیرید. با این حال با پرداخت هزینه 899 دلار می‌توانید یک مک‌بوک ایر 11 اینچی با حافظه 128 گیگابایت را خریداری کنید. مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 313 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:20

سلام دوستان يك چند تا لطيفه جديد گذاشتم اميد وارم شادتون كنم





دختره توپروفايلش نوشته دختری هستم که باهر نفسم 10تا پسر ميميرن






منم نوشتم خاک توسرت مسواک بزن?
بلاکم کرد?
عایا توصیه های بهداشتی کارِ بدیست؟?




تابلو زدن‌ تو جاده:«خطر مرگ»???

همین?

?



بدون هیچ توضیحی???
خب دیوس خطر مرگ در اثر چی؟من الان چیکار کنم که نمیرم؟????




یکی از فامیلامون اسم بچشو گذاشته سپنتا!!



هرموقع مامانش صداش میزنه من سریع میگم 15تا?





..ﻣﯿﮕﻦ ﺳﻪ ﺗﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻣﯿﺘﻮﻧﻦ ﮔﺮﻣﺎﯼ ﺷﺪﯾﺪ ﻫﻮﺍ ﺭﻭ
ﺗﺤﻤﻞ ﮐﻨﻦ :




ﺗﻤﺴﺎﺡ ، ﺷﺘﺮ

ﻭ ﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﺮﻩ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﺑﺨﺮﻩ..????





ایقدی که بعضیا عکس پروفایل عوض میکنن


سایپا مدل پراید عوض نکرده ??

والاااااا بخدا

فهمیدیم خوشگلی ?
میمون....







با مامانم دعوام شده …









رفتم سر گوشیش میبینم بلاکم کرده !??




دوستان پست ندارم...







موجودی حسابتون رو بفرستید دوره هم بخندیم....
??????





یه عدد انتخاب کن...
بعد برو پایین...


?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

خُب...خُب ...حالا هر کی...هر عددی رو ک انتخاب کرده؛



باید ماه رمضان ٬تو اون روز منو افطاری دعوتم کنه.....!!

می خوام از الان برنامه افطاریم رو تنظیم کنم.........!!!
??? ????






????????

اخونده سوار تاکسی میشه، میبینه ضبطش روشنه،
میگه: اقا خاموش کن. ?




زمان پیامبر موسیقی نبود. حرامه.!!?

یارو میزنه کنار میگه: پیاده شو !زمان پیامبر تاکسی هم نبود حالا وایسا تا شتر بیاد.????



???? مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 282 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:15

فیلم «پات» به سانس فوق العاده رسید

امروز جمعه ۳۱اردیبهشت فیلم «پات» در ساعت ۱۸ در پردیس کورش به عنوان سانس فوق العاده به نمایش در می آید.
 به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فيلم «پات» كه از ابتداى ارديبهشت ماه در قالب گروه هنر و تجربه به نمايش در آمده است قصه ى چند روز يك سگ و سه زن در تهران است. 

بازيگرانى همچون ساعد سهيلى، سونيا سنجرى، نگار حسن زاده و مصطفى ساسانى به همراه يك سگ در اين فيلم ايفاى نقش كرده اند. "پات" كه ٥ سال از زمان ساخت آن گذشته است در جشنواره هاى معتبرى چون ورشو لهستان، توكيو ژاپن، سائوپائولو برزيل، ترنسيلوانيا رومانى، تفليس گرجستان، واشنگتن دى سى امريكا حضور داشته و موفق به دريافت جايزه ويژه هيئت داوران جشنواره ترنسيلوانيا شده است. 
 
اين فيلم در تهران در پرديس سينمايى كورش، سينما فرهنگ، موزه سينما، پرديس چهارسو و خانه هنرمندان و در شهرهاى مشهد، شيراز، اصفهان و كرج در قالب سانسهاى هنر و تجربه تا اواسط خرداد ماه بر روى پرده سينماها خواهد بود.
مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یعقوب yakub بازدید : 284 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:15